26 September 2009

:: AKU DIKECAM HEBAT ::

Huh.. aku dikecam hebat oleh orang ramai…????

Pada suatu hari.. aku terima kritikan yang bertalu2 dari rakan2 bloggers.. diorang kate pe tau…??



1) Nape ko nyer blog kaler mcm owg mati jek????

Jwpn : ske ati aku r akunyer blog pe… hik hik hik..

2) Nape ko nyer blog tak der gambo r.. boring jek aku tgk..!!!!

Jwpn : gambo aku sume resolution tinggi r.. malas nak edit.. kne plak aku artis popular (perasan jehh) nanti owg tau pasal aku spe nak tanggung jawab.. hik hik…

3) Woiitt.. pembawaan blog ko berat r.. a.k.a …ape yang ko tulih tu susah nak paham r… cbe ko tulih yang sume orang paham.. especially owg cam aku…

Jwpn : adoiii.. berat sangat ke pembawaan aku tuh sampai ssh owg nak paham.. aku rase simple2 jek.. dulu aku nak wat style seram n mistik jek.. pastu aku tambah dgn islamik sket.. skang ni aku nak ubah cane la plak???

Any IDEA ????

No comments:

Post a Comment