26 September 2009

:: BUKAN NIATKU ::


Hurm… isu sebelum cuti balik raye… huh!! Banyak sgt la isu2 neh.. kdg2 tak larat nak overcome sumenyer… tpi sbb ianya menyerabutkan fikiran aku… kne try gak r…

Aritu last day tyme balik bersama W.N.L dan naz kenzaki sebelum cuti raye tuh… sambil jalan di susur yang tak berape nak gajah.. tibe2 teringat pasal W.N.L ni johan debat PIDZA 2009… lawan UIA tuh…


So… tgh dia sibuk citer dpt brape K yang telah dibahagikan menjadi brape rat, dia pon nak bli la baju raye… so kitorg pon nak gak follow kot2 dapat secebis dua kain tuk dipakai tyme raye nnt…

Tyme2 tu jugak la aku nak tringat pasal janji dia wat 27000 minit yang lepas….

DIA : klu aku menang nnt akim aku balanje ang kat bukit kluang

AKU
: oish.. aku x kesah sume tu, yang penting aku doakan ang johan k…

DIA
: dak2 aku betoi ni nak blanaj ang klu aku menang nnt. Ang jgn lpa ingtkn aku k…

So ble da tringt tu sje r.. men2 sebut dpn dia sambil menggunakan ilmu kiasan tahap dewa aku neh… peril punya peril alih2 dia sedaq n kecek ati sket kot… ( adoii.. cakap mcm owg perlih lak)

Aku pon pe lagi…. Dia da r BEST FRENZ FOREVER aku… so susun la seploh jari mintak maap.. tapi terus terang aku cakap sebenarnya saje jek nak gurau dengan ye ( aik mcm owg ganu lak guna ‘ye’)

Pastu dia plak berjanji setia nak blanje aku tyme lps raye… tyme ni la… ape lagi balun jek la… hik hik…

No comments:

Post a Comment