27 September 2009

:: SATU HARI SATU MALAM DI HARI RAYA KE - 6 ::


hurm... da byk kali set dgn cikgu amir neh...
beriya ajak owg dtg umah.. ble nak dtg x de kat rumah plak..
cekgu amer nih bru jek habis PhD...
waa.. mmg my idol la...
akhirnyer... dapat gak braye umah dia w'pon just mkn bihun...




pas balik dr umah cikgu amer trus g men boling... hehe..
saper brani challenge?? jom r...
diorg mule2 ckp besar, tgk2 aku gak yang paling tggi point
huh...



aku klu bab2 bowling nih x la hebat sgt..
tpi aku mmg ske gler men bowling..
so stp kali baling aku cbe sedaya upaya
mengasah bakat terpendam aku..
dalam bowling ni ade dua kemenangan menurut cg amer
satu menang pointer
satu lagi menang 'gaya'
gaya aku mmg sapew pown x ley challenge,
pointer pon ley thn gak..



sian azmil a.k.a nyah neh... stp kali baling bola x penahnyer kene
sume masok longkang.. adoii..
cian sampai terduduk kesedihan...



lps penat bermain bowling.. kitorg lari p jalan2 kat lumut
bukanlah berlari, nek kete la..
kat lumut ni malam2 byk lampu..
so pemandangan waktu malam memang sgt2 canteks gleer...




hurm.. ni kat lumut gak ni..
mesti korg tertanya nape ade pompuan??
sorg lak tu... haa,, dia nk sepupu laki berdiri blakang dia tu
bacground ni sbnarnya adalah replica ikan paus
ni kat tulang rusuk ikan tu..



haa... yang ni kami bergambar kat ekor ikan paus tu plak..
klu kowg x nak caye sudah..
p la tgk sdr kat lumut nih...


No comments:

Post a Comment