27 September 2009

:: SEKALUNG APRESIASI BUAT ABANG NABIL FIKRI ::



ASSALAMUALAIKUM...
salam sekalung apresiasi khas buat abang nabil fikri
post kali ini saya memang khaskan untuk abang seorang je..
terus terang saya katakan saya beruntung dapat berkenalan dengan abang
segala jasa dan pengorbanan abang pada saya amat besar ertinya
mungkin abang tak nampak atau abang menganggap itu perkara kecil
tapi saya betul2 menghargainya...



abang banyak mengajar saya erti kesabaran
bagaimana hendak menjadi seorang manusia yang berguna, berbakti pada ibu bapa
terima kasih banyak-banyak...
sepanjang perjalanan kita kembali dan pulang dari tanah air...
kita banyak berkongsi cerita, kisah, story dan pengalaman
percayalah...
setiap apa nasihat yang abang bagi kat saya
tak pernah saya lupa....




alhamdulillah..
sampai juga abang ke rumah saya...
terima kasih sangat-sangat sebab sudi datang beraya...
terima kasih juga pada family abang sediakan makanan hari tu..
semoga hubungan persaudaraan kita berkekalan sehingga ke akhirnya...

No comments:

Post a Comment