26 September 2009

:: RUMAH TERBUKA ::


HAA... ni la gambo tyme aku wat umah terbuka just for my frenz tu... penat aku jemput kawan2.. siap tulih WAJIB lagi.. banyak ni jek datang.. tak kecah r.. janji kengkawan aku ade yang datang.. sume kwn2 aku ni da msok Uni.. alhamdulillah.. masing2 mencipta masa depan yang cerah... haa.. makan makan.. hurm.. korg mesti nak bekenalan dgn membe2 laki aku ni kan.. x nk kenal pon x pe.. meh aku pekenalkan...



yang nih namenyer.. nursyafiq a.k.a boboy (nama manje dia)
kat UUM skang nih.. degree k!



yang nih lak namenyer azmil a.k.a 'nyah'
name jek nyah tpi dia bukan mak nyah k!!!
ader r story dia dapat name nyah nih...
skang nih kat UniKL.. degree gak...



yang nih plak muhd faiz a.k.a kinto
skang nih d UniMaP
degree gak...



yang ni 'bekas' my bez frez satu ketika dulu
lps dia busy dgn awek dia.. so kitorg just kwn bese
name dier ahmad aidi asyraff a.k.a arab a.k.a up
dip kat uitm seri iskandar
ayah n akak dia da la pensyarah kat uitm tu
x adil.. x adil...



hehe.. yang sblah kiri skali namenyer firdaus a.k.a aus
aus ni study kat ipgm kpp (kira junior ipg sbb msok lewat sthn dr aku)
seblah dia yg baju merah tu namenyer syed muhammad..
syed ni study kat UIA.. degree gak
dia mmg kawan aku yg terbek...
w'pon umah agak jauh.. sanggup gak dtg tp lewat r...
yg seblah dia tu aku r.. hehe..





last2 ade gak dak pompuan yang dtg.. 3 owg pon jadila...
gambo ni abg aku yang amik...
thanks my frenz sbb sudi dtg umah tbuka aku...

No comments:

Post a Comment